Hier zijn de belangrijkste taken waar je je op zal richten:
- Correcte en vlotte dagdagelijkse communicatie mbt planning, voorbereiding nieuwe activiteiten en opvolging.
- Administratief en logistiek voorbereiden van VPC activiteiten, data in TOS, Stdedit alsook opvolging van KPI's.
- Proactieve opvolging en communicatie van alle VPC activiteiten intern VPC en naar de CSE's.
- Een proactieve opvolging van bestekken volgens KPI's, het bestellen en aanleveren van vervangonderdelen tem de planning opmaak en de opdracht naar repair om te herstellen.
- Correct afhandelen van de diverse administratieve taken.
Bedrijfsprofiel:
Onze klant is een internationaal bedrijf gespecialiseerd in goederenbehandeling. Zo staan ze in voor het - op maat van de klant - behandelen, verplaatsen en opslaan van wagens wereldwijd. Hun twee terminals in Zeebrugge en Antwerpen, zijn belangrijke draaischijven.
- Je werkt in dagshift.
- Een goede kennis van MS Office, waarvan Excel grondig.
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels.
- Je handelt klantgericht.
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Wij bieden jou een boeiende, sociale job in een dynamische omgeving. - Je krijgt een mooi loon met maaltijdcheques en ecocheques en bij een vast contract wordt dit aangevuld met een groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en een cafetariaplan. - Je komt terecht in hypermoderne kantoren die recent gebouwd werden én een prachtig uitzicht over de haven. - Firma met veel doorgroeimogelijkheiden die echt kijkt naar jouw persoonlijk traject binnenin het bedrijf.
- Je krijgt een mooi loon met maaltijdcheques en ecocheques en bij een vast contract wordt dit aangevuld met een groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en een cafetariaplan.
- Je komt terecht in hypermoderne kantoren die recent gebouwd werden én een prachtig uitzicht over de haven.
- Firma met veel doorgroeimogelijkheiden die echt kijkt naar jouw persoonlijk traject binnenin het bedrijf.