Job 6 van 10


Report this listing

Solliciteren



Bediende Administratief Logistieke Planning


Functie

Op zoek naar een logistieke job met een uitstekend uitzicht op de haven van Zeebrugge? Dan hebben wij nieuws voor jou! Voor een bedrijf in Zeebrugge zijn wij op zoek naar een Bediende Administratief Logistieke planning. Als bediende logistiek/administratie/planning binnen VPC ben jij de drijvende kracht achter de logistieke activiteiten.

Hier zijn de belangrijkste taken waar je je op zal richten:

- Correcte en vlotte dagdagelijkse communicatie mbt planning, voorbereiding nieuwe activiteiten en opvolging.

- Administratief en logistiek voorbereiden van VPC activiteiten, data in TOS, Stdedit alsook opvolging van KPI's.

- Proactieve opvolging en communicatie van alle VPC activiteiten intern VPC en naar de CSE's.

- Een proactieve opvolging van bestekken volgens KPI's, het bestellen en aanleveren van vervangonderdelen tem de planning opmaak en de opdracht naar repair om te herstellen.

- Correct afhandelen van de diverse administratieve taken.

Bedrijfsprofiel:

Onze klant is een internationaal bedrijf gespecialiseerd in goederenbehandeling. Zo staan ze in voor het - op maat van de klant - behandelen, verplaatsen en opslaan van wagens wereldwijd. Hun twee terminals in Zeebrugge en Antwerpen, zijn belangrijke draaischijven.

Jouw profiel

- Je hebt een bachelordiploma of A2 met ervaring met nadruk op logisch denkvermogen.

- Je werkt in dagshift.

- Een goede kennis van MS Office, waarvan Excel grondig.

- Je bent in het bezit van een rijbewijs B.

- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels.

- Je handelt klantgericht.

- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.

- Wij bieden jou een boeiende, sociale job in een dynamische omgeving. - Je krijgt een mooi loon met maaltijdcheques en ecocheques en bij een vast contract wordt dit aangevuld met een groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en een cafetariaplan. - Je komt terecht in hypermoderne kantoren die recent gebouwd werden én een prachtig uitzicht over de haven. - Firma met veel doorgroeimogelijkheiden die echt kijkt naar jouw persoonlijk traject binnenin het bedrijf.

  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

- Wij bieden jou een boeiende, sociale job in een dynamische omgeving.

- Je krijgt een mooi loon met maaltijdcheques en ecocheques en bij een vast contract wordt dit aangevuld met een groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en een cafetariaplan.

- Je komt terecht in hypermoderne kantoren die recent gebouwd werden én een prachtig uitzicht over de haven.

- Firma met veel doorgroeimogelijkheiden die echt kijkt naar jouw persoonlijk traject binnenin het bedrijf.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht